Το κρασί δεν είναι απλή υπόθεση. Θέλει παραγωγούς, αμπελουργούς, γεωπόνους, οινολόγους, διαφημιστές, τεχνολόγους τροφίμων και ποτών και δίκτυα προώθησης, ακόμη και ανθρώπους του τουρισμού που να μπορούν να το αξιοποιήσουν.
Κι αν το ξινόμαυρο του Αμυνταίου ευφραίνει εκείνους που το γεύονται σε όλο τον κόσμο, υπάρχει ακόμη πολλή δουλειά να γίνει στον τομέα της προβολής στην αγορά ξεχωριστών προϊόντων της ελληνικής γης.
Αυτές φαίνεται ότι ήταν οι σκέψεις πενήντα μαθητών της Β και Γ τάξης του Γυμνασίου Αμυνταίου που αποφάσισαν, με την καθοδήγηση των καθηγητών τους, να μεταπηδήσουν από τα θρανία στην επιχειρηματικότητα για να δημιουργήσουν μια εικονική επιχείρηση που προωθεί τα κρασιά των επιχειρήσεων της περιοχής που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της οινοποιίας.
«Έχω εκπλαγεί με τη δουλειά των παιδιών που παρά το νεαρό της ηλικίας τους έκαναν μια εκπληκτική προσπάθεια για να «στήσουν» στο διαδίκτυο μια επιχείρηση προβολής των προϊόντων της περιοχής τους» σημειώνει, άλλωστε, ο αντιπρόεδρος των Νέων Επιχειρηματιών Ελλάδος και ιδρυτής των Καθηγητών Χωρίς Σύνορα, Κωνσταντίνος Κυρίτσης.
Ο ίδιος μίλησε στα παιδιά στο πλαίσιο εκδήλωσης που διοργάνωσαν το Γυμνάσιο και ο Δήμος Αμυνταίου, με αφορμή τη συμμετοχή του σχολείου στο Δίκτυο Σχολικής Καινοτομίας του Ιδρύματος Λαμπράκη.
No comments:
Post a Comment