Monday, December 30, 2013

Η άχρηστη "χρυσή" ιστοσελίδα του δήμου μας θέλει και άλλο χρήμα








Η οικονομικη επιτροπή ενέκρινε την διάθεση πίστωσης 2.000,00 Ευρώ, για «Συντήρηση και ανάπτυξη ιστότοπου». Έγινε απευθείας ανάθεση στην Επιχείρηση «********», που εδρεύει στη Χαλκίδα, με , έναντι αμοιβής ευρώ 1.918,8€ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 23%.



 Η ιστοσελίδα του Δήμου Μαντουδίου-Λίμνης-Αγίας Άννας (malian.gov.gr ) λανσαρίστηκε στις 29 Μαρτίου 2011. Δεν είναι γνωστό πόσο κόστισε, δέν υπήρχε Διαύγεια τότε.  Η σχετική ανακοίνωση του Δήμου διαλαλούσε ότι η ιστοσελίδα «είναι ανοιχτή και φιλόξενη για όλους τους δημότες και τους φίλους και θα εμπλουτίζεται συνεχώς».



Η ιστοσελίδα του δήμου έχει περιπέσει σε αχρηστία, όχι γιατί έχει κάποιο λειτουργικό πρόβλημα αλλά γιατί ο δήμος  μας δεν την χρησιμοποιεί σωστά. Δεν εξυπηρετεί ούτε τις βασικές λειτουργίες πληροφόρησης προς το Δημότη. Μετά από ένα χρόνο λειτουργίας  έχουν σταματήσει να αναρτούν τις αποφάσεις των οργάνων των δήμων και άλλες αποφάσεις που είναι υποχρεωμένοι από το νόμο να αναρτούν.Οι τελευταίες αναρτημένες αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου είναι Ιούλιος του 2012*. Παρόλα αυτά δεν παραλείπουν κάθε χρόνο να ξοδεύουν χρήματα για την συντήρηση της. Το 2012 ξόδεψαν άλλες 2.000 Ευρώ για την συντήρηση της. Υπάρχει και το σκάνδαλο του δωρέαν δημοτικού Wifi   που κόστισε 84.000 ευρώ και δεν λειτούργησε ποτέ όπως έπρεπε.





Οι  ιστοσελίδες των δήμων είναι συνήθως διαδικτυακές  πύλες μέσω των οποίων παρέχονται  on line υπηρεσίες του Δήμου μέσω αμφίδρομης επικοινωνίας και θα εξασφαλίσει την επαφή με τον πολίτη  για την ικανοποίηση των αιτημάτων του»,



Μεταξύ των ηλεκτρονικών συναλλαγών που θα παρέχονται μέσω  μιας Δικτυακής Πύλης  μπορεί να είναι:

• Ηλεκτρονικές Αιτήσεις Πιστοποιητικών Δημοτολογίου,

• Πληρωμή Δημοτικού Φόρου,

• Αιτήματα & Καταγγελίες Πολιτών,

• Ενημέρωση Δικαιούχων για τους τίτλους πληρωμής,

• Ηλεκτρονικές Αιτήσεις για Βεβαιώσεις ΤΑΠ,

• Πληρωμή Προστίμων ΚΟΚ,

• Υπηρεσία ενημέρωσης του κοινού για πλήρωση θέσεων σε δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς της περιοχής και υποβολής της αντίστοιχης ηλεκτρονικής αίτησης.

• Σύστημα δωρεάν τηλεφωνικής επικοινωνίας με τις υπηρεσίες του Δήμου μέσω Ιντερνετ με χρήση της τεχνολογία VoIP.

•Την προμήθεια και εγκατάσταση βασικού εξοπλισμού στο Δήμο (PCs, Printers, Scanners) για την ενημέρωση και τοπική λειτουργία της Διαδικτυακής Πύλης,



•Δράσεις προβολής και προώθησης της Διαδικτυακής Πύλης στην τοπική κοινωνία του Δήμου.

 η δημιουργία ημερίδων, φυλλαδίων καθώς και εκθεσιακού περιπτέρου





 Διαβάστε επίσης:





Ο ιστότοπος του δήμου μας "αναπτύσσεται" και "αναβαθμίζεται". Κυριακή, Σεπτεμβρίου 23, 2012



*Η ημερομηνία διορθώθηκε μετά από παρέμβαση του κ. Τζαχρήστου απο Δεκέμβρη του 2011 σε Ιούλιο του 2012

4 comments:

  1. καί λίγα είναι, μιά χαρά την βγάλαμε !
    δείτε εδώ κουβαρταλίκια και μετά να κατακρίνετε την ΔΗΜΑΡΧΑΡΑ ΜΑΣ

    http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%924%CE%9B%CE%9C7%CE%9B6-43%CE%A0


    Σελιδα 15

    ReplyDelete
  2. Για την αποκατάσταση και μόνο της αλήθειας , η δημιουργία της ιστοσελίδας του Δήμου μας κόστισε μόνο 4.000 ευρώ , αν βρείτε στην Ελλάδα ιστοσελίδα Δήμου με κόστος μικρότερο από το διπλάσιο του δικού μας , τότε να το συζητήσουμε, σοβαρά όμως. Η ιστοσελίδα μας είναι πάρα πολύ καλή, σύμφωνα και με δικά σας παλαιότερα σχόλια, ανεξάρτητα αν τώρα δεν αξιοποιείται όπως θα μπορούσε. Πράγματι υπάρχουν πολλές παραλήψεις δημοσίευσης αποφάσεων. Πράγματι για τις αποφάσεις του Δημ. Συμβ. δεν δημοσιεύθηκαν άλλες πέραν του Ιουλίου 2012 και όχι από το 2011 που λανθασμένα αναφέρετε. Το γιατί ρωτήστε την κ. Πρόεδρο. Να είστε λοιπόν πιό αντικειμενικοί και ακριβείς για να προσφέρετε πιο πιστευτή πληροφόρηση. Στην ιστοσελίδα του Δήμου δεν έγινε σπατάλη και δεν προσφέρεται για αντιπολίτευση.
    Ευχαριστώ Χρ. Τζαχρήστος

    ReplyDelete
  3. Οι αποφάσεις των επιτροπών, και του δημάρχου σταματησαν να δημοσιεύονται μετά από 4 μήνες λειτουργίας τον Απρίλη του 2011. Θα κουράστηκε ο/η υπάλληλος να κάνει αναρτήσεις. Πολλές αποφάσεις απουσιάζουν αν κρινουμε απο τους αυξόντες αριθμούς.

    Δεν νομίζω ότι η κριτική είναι άδικη. Γιατί 2.000 κάθε χρόνο για συντήρηση; Τι δεν λειτουργεί σωστά; Διάβασα την σύμβαση ανάθεσης και είναι για γέλια. Αλλά σωστά λετε τι είναι 2.000 ευρώ για ένα δήμο που σπαταλά χρήμα με την σέσουλα

    ReplyDelete
  4. Κύριε Τζαχρήστο για την αποκατάσταση την αλήθειας . Οκ συμφωνώ ότι μία ιστοσελίδα μπορεί να χρειαστεί και 1000 και 2000 ευρώ για να κατασκευαστεί αν και τα 4 νομίζω είναι υπερβολικό ποσό για μία μακέτα και απλά το μόνο που κάνει ο developer είναι να αλλαξει τις φωτογραφίες και τα λόγια.
    Καταρχήν είναι υπερβολικά ελλιπείς σε σχέση με τα παράθηρα που έχει πάνω στο οριζόντιο menu bar.

    Δέν θα μείνω σε αυτό όμως αλλά έχω μία απορία σχετικά με την συντήρηση της ιστοσελίδας, και σας δίνω ένα μικρό παράδειγμα για το ποια είναι τα βασικά της έξοδα:

    Domame Name = 25 ευρώ ανά 2 χρόνια
    Hosting: Ανάλογα με τον χώρο και το trafic χονδρικά υπολογίζετε 80 - 120 ευρώ τον χρόνο σε φισιολογικές χρεώσεις Ελληνικών ιστοσελίδων Hosting
    Δέν θα πάω σε ξένες ιστοσελίδες Hosting γιατί εκεί χρεώνουν όσο έχει ένα φακελάκι πασατέμπο τον χρόνο.

    Με λίγα λόγια έχουμε μέσο όρο 150 ευρώ τον χρόνο
    Θέλω να μου πείτε απο τα 2000 ευρώ τί είδους συντήρηση και αναβάθμηση έχει υποστεί η ιστοσελίδα ?
    τί διαφορετικό παρουσιάζει σήμερα η ιστοσελίδα του δήμου σε σχέση με 1-2 χρόνια πρίν ?

    σας δίνω και τον τιμοκατάλογο του κατασκευαστή τις ιστοσελίδας παρακάτω.
    Άν έχετε πληρώσει αυτά τα ποσά νομίζω ότι απλά πιαστήκατε κορόιδα.

    http://www.weballdesign.gr/el/services/hosting/55-web-hosting-compare-packages

    ευχαριστώ. και καλή χρονιά

    ReplyDelete