Ο υπερχρεωμένος δήμος μας ανακοίνωσε την πρόσληψη 35 εποχικών υπαλλήλων με σύμβαση ιδιωτικού δικαίου οριμένου χρόνου για να καλύψει ανάγκες την καθαριότητα το 2012. Ο δημος συνολικα απασχολεί 17 ταχτικούς εργαζομενους στο τομέα της καθαριότητας .
Οι συνολικές δαπάνες για την καθαριότητα στο δήμο ανέρχονται στα 1.420.150 Ευρώ και αντιπροσωπεύουν το ένα τέταρτο (25%) των συνολικών εξόδων. Οι εποχικοί υπάλληλοι (επι σύμβαση) στοιχίζουν στο δήμο 355.000 Ευρώ που είναι κατά 40 % περίπου πιο πολλά απο τις αμοιβές για τους μόνιμους υπαλλήλους καθαριότητας (260.200 Ευρώ).
Για την καθαριότητα ο δήμος δαπανά τα παρακάτω ποσά καθε χρόνο:
Αμοιβές και έξοδα προσωπικού 695.200 Ευρώ
Αποδοχές μονίμων υπάλληλων 218.000 Ευρώ
Eργοδοτικές εισφορές 142.200 Ευρώ
Αποδοχές τακτικών υπάλληλων με σύμβαση αορίστου χρόνου 40.000 Ευρώ
Εργοδοτικές εισφορές προσωπικού με σύμβαση 42.200 Ευρώ
Αποδοχές έκτακτων υπαλλήλων (επί σύμβαση εκτάκτων υπαλλήλων, κλπ) 270.000 Ευρώ
Εργοδοτικές εισφορές έκτακτου προσωπικού 85.000 Ευρώ
Ενδυση εργατοτεχνικού προσωπικού 25.000 Ευρώ
Αμοιβές αιρετών στην καθαριότητα (κ. Στάμου, κλπ) 80.000 Ευρώ
Δαπάνη χρήσης ΧΥΤΑ (Ιστιαίας) για την εναπόθεση απορριμμάτων 80.000 Ευρώ
Μίσθωμα χώρου για στάθμευση οχημάτων του Δήμου 6.600 Ευρώ
Άλλες δαπάνες
Συντήρηση και επισκευή μεταφορικών μέσων 40.000 Ευρώ
Συντήρηση και επισκευή απορριμματοφόρων οχημάτων 20.000 Ευρώ
Προμήθεια ανταλακτικών 20.000 Ευρώ
Προμήθεια καυσίμων και λιπαντικών 120.000 Ευρώ
Οι δήμοι εχουν την δυνατότητα να προσλαμβάνουν προσωπικό με σύμβαση εργασία ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διάρκειας έως οκτώ (8) μήνες μέσα σε συνολικό διάστημα δώδεκα (12) για την κάλυψη εποχικών, δηλαδή μη πάγιωναναγκών τους. Παράταση ή σύναψη νέας σύμβασης κατά το αυτό ημερολογιακό έτος ή μετατροπή σε σύμβαση αορίστου χρόνου είναι άκυρες.
Στα πλαίσια του προγραμματισμού των προσλήψεων για το έτος 2012 και λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες της υπηρεσίας καθαριότητας όπως διαμορφώνονται στον διευρυμένο πλέον Δήμο μας μετά από ένα χρόνο λειτουργίας, την καταγραφή των προβλημάτων και αναγκών και των δυσλειτουργιών που παρουσιάστηκαν κατά την διάρκεια του έτους 2011 αποδείχτηκε ότι στην Υπηρεσία Καθαριότητας του Δήμου μας δημιουργήθηκαν αρκετά προβλήματα κυρίως λόγω των ελλείψεων σε μόνιμο προσωπικό ειδικά των ειδικοτήτων που άπτονται άμεσα των υπηρεσιών καθαριότητας, ήτοι υπηρετούν τέσσερεις (4) οδηγοί απορριμματοφόρων και εννέα (9) εργάτες καθαριότητας, οι οποίοι καλούνται να καλύψουν τις αυξημένες, ειδικά κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, ανάγκες της υπηρεσίας καθαριότητας.-
Αναλυτικά οι 35 θέσεις εργασιας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου (8-μηνες) για το 2012
Οδηγοί Απορριμματοφόρων (ΔΕ 29) 4 θέσεις
Εργάτες Καθαριότητας (Συνοδοί Απορριμματοφόρων ΥΕ 16) 12 θέσεις
Χειριστές Γκρέϊτερ (ΔΕ 28) 2 θέσεις
Χειριστές Τσάπας (ΔΕ 28) 2 θέσεις
Μηχανοτεχνίτες Αυτοκινήτων (ΔΕ 26) 2 θέσεις
Ηλεκτροτεχνίτες Αυτοκινήτων (ΔΕ 27) 1 θέση
Ηλεκτρολόγους (ΔΕ 24) 3 θέσεις
Εργάτες Καθαριότητας (ΥΕ 16) 2 θέσεις
Χειριστές Μηχανικού Σαρώθρου (ΥΕ) 1 θέση
Εργάτες Πρασίνου (ΥΕ 16) 2 θέσεις
Εργάτες Γενικών Καθηκόντων (ΥΕ 16) 4 θεσεις
ΣΥΝΟΛΟ 35 θέσεις
Τα πάντα απο την πίσω πόρτα, έχουν καταργήσει το ΑΣΕΠ σε αυτό το δήμο.
ReplyDeleteΠερισσότεροι οι εποχικοί απο τους μόνιμους. Ταμείο υποστήριξης ημετέρων τον έχουν κάνει. Ντροπή..
ο σταμου 80000 παιρνει????φανερα η μαυρα????
ReplyDeleteελα να σου δανεισει κ εσενα
ReplyDelete80.000 ευρω??? και ακομα δεν τον εχουν κραξει?
ReplyDeleteΑς πάρουν και 135 για την καθαριότητα του Δήμου. Απαιτώ όμως ώς φορολογούμενος πολίτης να γνωρίζω άν οι προσλαμβανόμενοι ως εργάτες καθαριότητας θα ασκούν τα καθήκοντά τους για αυτό που προσλήφθηκαν,ή κάποιους από αυτούς θα τους έχουν κάπου αλλού για να τους υποκλέψουν στο μέλλον την ψήφο τους.
ReplyDelete