Saturday, February 11, 2012

35 νέες "εποχικές" θέσεις στην καθαριότητα του δήμου για το 2012









Ο υπερχρεωμένος δήμος  μας ανακοίνωσε  την πρόσληψη 35 εποχικών υπαλλήλων με σύμβαση ιδιωτικού δικαίου οριμένου χρόνου  για να καλύψει ανάγκες την καθαριότητα το 2012. Ο δημος συνολικα απασχολεί 17 ταχτικούς εργαζομενους στο τομέα της καθαριότητας .



Οι συνολικές δαπάνες για την καθαριότητα στο δήμο  ανέρχονται στα  1.420.150 Ευρώ και αντιπροσωπεύουν το ένα τέταρτο (25%) των συνολικών εξόδων. Οι εποχικοί υπάλληλοι (επι σύμβαση)  στοιχίζουν στο δήμο 355.000 Ευρώ που είναι κατά 40 % περίπου  πιο πολλά απο τις αμοιβές για τους μόνιμους υπαλλήλους καθαριότητας  (260.200 Ευρώ).



Για την καθαριότητα ο δήμος δαπανά  τα παρακάτω ποσά καθε χρόνο:



Αμοιβές και έξοδα προσωπικού 695.200 Ευρώ



Αποδοχές μονίμων υπάλληλων 218.000  Ευρώ

Eργοδοτικές εισφορές  142.200 Ευρώ



Αποδοχές τακτικών υπάλληλων με σύμβαση αορίστου χρόνου 40.000 Ευρώ

Εργοδοτικές εισφορές προσωπικού με σύμβαση 42.200  Ευρώ




Αποδοχές έκτακτων υπαλλήλων (επί σύμβαση εκτάκτων υπαλλήλων, κλπ) 270.000  Ευρώ

Εργοδοτικές εισφορές έκτακτου προσωπικού 85.000  Ευρώ




Ενδυση εργατοτεχνικού προσωπικού 25.000  Ευρώ



Αμοιβές αιρετών στην καθαριότητα  (κ. Στάμου, κλπ) 80.000  Ευρώ



Δαπάνη χρήσης ΧΥΤΑ (Ιστιαίας) για την εναπόθεση απορριμμάτων 80.000  Ευρώ



Μίσθωμα χώρου για στάθμευση οχημάτων του Δήμου 6.600  Ευρώ



Άλλες δαπάνες

Συντήρηση και επισκευή μεταφορικών μέσων 40.000  Ευρώ

Συντήρηση και επισκευή απορριμματοφόρων οχημάτων 20.000  Ευρώ

Προμήθεια ανταλακτικών  20.000  Ευρώ

Προμήθεια καυσίμων και λιπαντικών  120.000  Ευρώ



Οι δήμοι εχουν την δυνατότητα να προσλαμβάνουν προσωπικό με σύμβαση εργασία ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διάρκειας έως οκτώ (8) μήνες μέσα σε συνολικό διάστημα δώδεκα (12) για την κάλυψη εποχικών, δηλαδή μη πάγιωναναγκών τους. Παράταση ή σύναψη νέας σύμβασης κατά το αυτό ημερολογιακό έτος ή μετατροπή σε σύμβαση αορίστου χρόνου είναι άκυρες.



Στα πλαίσια του προγραμματισμού των προσλήψεων για το έτος 2012 και λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες της υπηρεσίας καθαριότητας όπως διαμορφώνονται στον διευρυμένο πλέον Δήμο μας μετά από ένα χρόνο λειτουργίας, την καταγραφή των προβλημάτων και αναγκών και των δυσλειτουργιών που παρουσιάστηκαν κατά την διάρκεια του έτους 2011 αποδείχτηκε ότι στην Υπηρεσία Καθαριότητας του Δήμου μας δημιουργήθηκαν αρκετά προβλήματα κυρίως λόγω των ελλείψεων σε μόνιμο προσωπικό ειδικά των ειδικοτήτων που άπτονται άμεσα των υπηρεσιών καθαριότητας, ήτοι υπηρετούν τέσσερεις (4) οδηγοί απορριμματοφόρων και εννέα (9) εργάτες καθαριότητας, οι οποίοι καλούνται να καλύψουν τις αυξημένες, ειδικά κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, ανάγκες της  υπηρεσίας καθαριότητας.-





Αναλυτικά οι 35  θέσεις  εργασιας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου (8-μηνες) για το 2012



Οδηγοί Απορριμματοφόρων (ΔΕ 29)    4 θέσεις



Εργάτες Καθαριότητας (Συνοδοί Απορριμματοφόρων ΥΕ 16)  12 θέσεις



Χειριστές Γκρέϊτερ (ΔΕ 28)  2 θέσεις



Χειριστές Τσάπας (ΔΕ 28)  2 θέσεις



Μηχανοτεχνίτες Αυτοκινήτων (ΔΕ 26)  2 θέσεις



Ηλεκτροτεχνίτες Αυτοκινήτων (ΔΕ 27)  1 θέση



Ηλεκτρολόγους (ΔΕ 24)  3 θέσεις



Εργάτες Καθαριότητας (ΥΕ 16)  2 θέσεις



Χειριστές Μηχανικού Σαρώθρου (ΥΕ)  1 θέση



Εργάτες Πρασίνου (ΥΕ 16)  2 θέσεις



Εργάτες Γενικών  Καθηκόντων (ΥΕ 16)  4 θεσεις



ΣΥΝΟΛΟ     35 θέσεις




5 comments:

  1. Τα πάντα απο την πίσω πόρτα, έχουν καταργήσει το ΑΣΕΠ σε αυτό το δήμο.
    Περισσότεροι οι εποχικοί απο τους μόνιμους. Ταμείο υποστήριξης ημετέρων τον έχουν κάνει. Ντροπή..

    ReplyDelete
  2. ο σταμου 80000 παιρνει????φανερα η μαυρα????

    ReplyDelete
  3. ελα να σου δανεισει κ εσενα

    ReplyDelete
  4. 80.000 ευρω??? και ακομα δεν τον εχουν κραξει?

    ReplyDelete
  5. Ας πάρουν και 135 για την καθαριότητα του Δήμου. Απαιτώ όμως ώς φορολογούμενος πολίτης να γνωρίζω άν οι προσλαμβανόμενοι ως εργάτες καθαριότητας θα ασκούν τα καθήκοντά τους για αυτό που προσλήφθηκαν,ή κάποιους από αυτούς θα τους έχουν κάπου αλλού για να τους υποκλέψουν στο μέλλον την ψήφο τους.

    ReplyDelete