Monday, November 25, 2013

Εγκρίθηκε η ένταξη του διαμήκη οδικού άξονα στα Διευρωπαϊκά Δίκτυα: "Δεν σημαίνει ότι είναι εξασφαλισμένη η ένταξη ως έργου όλου του οδικού Δικτύου"




Ο χαρακτηρισμός του διαμήκη οδικού άξονα της Εύβοιας ως διευρωπαϊκού δικτύου, δίνει ελπίδες να αποκτήσει στο μέλλον η Εύβοια οδικό δίκτυο διεθνών προδιαγραφών που θα ενώνει την Αιδηψό με την Κάρυστο.











Χαρακτηρισμός του διαμήκη οδικού άξονα της Εύβοιας ως διευρωπαϊκό δίκτυο





Ήταν και είναι ο μοναδικός τρόπος να χρηματοδοτηθεί η κατασκευή αυτού του νευραλγικού για την Εύβοια άξονα με πόρους της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αφού όπως είναι γνωστό, Εθνικοί Πόροι δεν υπάρχουν διαθέσιμοι.



Εκκρεμούσε μόνο η συζήτηση και η ψήφιση του Ευρωπαϊκού Κανονισμού για τα Διευρωπαϊκά Δίκτυα από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.



Η συζήτηση έγινε τη Δευτέρα 18/11/2013 και η ψηφοφορία την επόμενη 19/11/2013.



Ο Κανονισμός εγκρίθηκε με συντριπτική πλειοψηφία, όπως ανακοίνωσε ο Ευρωβουλευτής κ. Γιώργος Κουμουτσάκος, ο οποίος ήταν και ο εισηγητής στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο του κανονισμού για τα Διευρωπαϊκά Δίκτυα.



Από εδώ και στο εξής υπάρχει η δυνατότητα να χρηματοδοτηθεί η κατασκευή του διαμήκη άξονα της Εύβοιας από την Ευρωπαϊκή Ένωση και ειδικότερα από το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα (εργαλείο) «Συνδέοντας την Ευρώπη».



Να σημειωθεί ότι στην ίδια κατηγορία περιλαμβάνεται και το λιμάνι Χαλκίδας που πρέπει όμως να προχωρήσουν άμεσα οι μελέτες για την κατασκευή του, στη νέα θέση.



Αν λάβουμε υπόψη μας την κατάσταση στην οποία βρίσκεται η οικονομία της χώρας και τη μεγάλη ανάγκη που έχει ο Νομός για την κατασκευή αυτού του βασικού οδικού Δικτύου, που εκτείνεται από τα Λ. Αιδηψού μέχρι την Κάρυστο, τότε μπορούμε να πούμε ότι ο χαρακτηρισμός του ως Διευρωπαϊκό Δίκτυο, είναι από τις σημαντικότερες εξελίξεις και μια από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της Εύβοιας.



Για να μη γίνουν όμως παρανοήσεις, πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι δεν σημαίνει ότι είναι εξασφαλισμένη η ένταξη ως έργου όλου του οδικού Δικτύου (του διαμήκη άξονα). Οι δεσμεύσεις που υπάρχουν είναι κυρίως για την παράκαμψη Χαλκίδας και μια κατ΄αρχήν θετική στάση του Υπουργού Υποδομών και για τις παρακάμψεις που έχουν ολοκληρωμένες μελέτες.



Επομένως χρειάζεται, το συντομότερο να συνεχιστεί η προσπάθεια, να ληφθούν όλες αυτές οι αποφάσεις και να εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση των μελετών του βόρειου άξονα και να ολοκληρωθούν το συντομότερο δυνατό.



Οποιαδήποτε ολιγωρία ή προσπάθεια μεμονωμένων ενεργειών είναι πολύ πιθανό να καταλήξουν σε βάρος του μεγάλου προβλήματος του οδικού δικτύου.



Μέχρι σήμερα δεν είχαμε τη δυνατότητα κατασκευής κανενός άλλου έργου στον διαμήκη άξονα, εκτός από την παράκαμψη Χαλκίδας.



Πρέπει τώρα να αξιοποιήσουμε με κάθε τρόπο τη δυνατότητα που έχουμε.




ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΕΥΒΟΙΑΣ


6 comments:

  1. Ένα έργο που θέλουμε όλοι μας. Ζούμε σας φυλακισμένοι και απομονωμένοι από παντού.

    Μακάρι να πάνε όλα καλά

    ReplyDelete
  2. Άμα τόσα χρόνια οι δήμοι έβαζαν από μια μπουλντόζα και κόβανε καμιά στροφή στον Άγιο θα ήταν καλλίτερα τα πράγματα. μια εύκολη και οικονομική λύση άλλα δεν θέλουν.

    ReplyDelete
  3. το μονο που θελουν ειναι να δωσουν τραπεζοκαθισματα στο/ην ημετερο. γιατι αραγε? μηπως βρωμαει η ιστορια με χαλκο και διακοπες ρευματος. και ο ενας απειλει τον/ην αλλο/η για ψαξτε το. οπου υπαρχει καπνος υπαρχει και φωτια λεει μια παροιμια. πολλα τα λεφτα αρη.....http://www.youtube.com/watch?v=zNfp2XzY7hE

    ReplyDelete
  4. ton kalogirou ton kanei, o kontos-
    -ton koyrkoylo poios ton kanei? niaoy niaoy sta keramidia

    ReplyDelete
  5. lypamai pou to leo all den nonizo oti yparxei meleth gia ton dromo ston Agio ara kai den mporei na proxorhsh to ergo..an gnorizh kapios peri tou 8ematos as mas pei....

    ReplyDelete
  6. Μάθε πρώτα να γράφεις ελληνικά και θα σου πούμε.

    ReplyDelete