Saturday, June 16, 2012

Τουριστική Προβολή δήμων με το truegreece.org











Ο Δήμος Αθηναίων μέσω τηςΕταιρείας Ανάπτυξης καιΤουριστικής Προβολής Αθηνών(ΕΑΤΑ) στηρίζει την πρωτοβουλία του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), η οποία έχει ως σκοπό την προώθηση ενεργειών θετικής δημοσιότητας στο διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μέσω τουwww.truegreece.org, ο Δήμος Αθηναίων επιδιώκει την προβολή και προώθηση της θετικής εικόνας της Αθήνας σε όλο τον κόσμο.



Στόχος του EOT και όλων των εμπλεκόμενων φορέων , εκ των οποίων και η Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων, είναι η ανάδειξη και ενίσχυση των ποιοτικών στοιχείων και ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και η ανάδειξη των θετικών μηνυμάτων που προκύπτουν μέσα από καταγεγραμμένες εμπειρίες και τοποθετήσεις επισκεπτών (video spots, web testimonials, reviews). Σύμφωνα με τον ΕΟΤ το βασικό τρίπτυχο όλης της πρωτοβουλίας είναι το «Business as Usual, Value forMoney/Affordability και Safety».



O δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης ανέφερε για την συγκεκριμένη ενέργεια: «Προκειμένου να έχουμε το αποτέλεσμαπου επιθυμούμε για την πόλη μας, απαιτείται συνεργασία με τηνΠολιτεία. Η προσπάθεια πρέπει να είναι συλλογική, με συνέπεια καισυνέχεια, στοχεύοντας να κερδίσουμε το στοίχημα της επικοινωνίαςμιας ενιαίας και ανταγωνιστικής ταυτότητας για την χώρα και τηνπόλη μας. Παράλληλα η ενίσχυση της οικονομίας της πόλης μέσααπό την βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη και την αποτελεσματικήδιαχείριση και προβολή του τουριστικού προϊόντος της αποτελείβασική στρατηγική προτεραιότητα της δημοτικής αρχής, διέξοδο στηπαρούσα δύσκολη κοινωνική και οικονομική συγκυρία και ταυτόχροναμονόδρομο για την πολιτισμική και αναπτυξιακή ανάταση τηςΑθήνας» .



Η ενέργεια αφορά στην ανάπτυξη ενός συστηματικού και στοχευμένου προγράμματος προβολής και προώθησης της Ελλάδας καθώς και της Μητροπολιτικής Αθήνας, η οποία έχει ομολογουμένως πληγεί τουριστικά περισσότερο απ' όλες τις περιοχές της Ελλάδας παγκοσμίως , μέσω διαδικτυακής διαχείρισης φήμης (online reputation management) οι οποίες θα πλαισιώνονται από έναν μηχανισμό συνεχούς καταγραφής και διαχείρισης όλων των σχολίων, απόψεων και εκτιμήσεων που αφορούν την Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό (brand monitoring mechanism).

No comments:

Post a Comment