Υπογράφηκε χορήγηση παράτασης 5 μηνών στην ανάδοχο εταιρία του οδικού έργου της κατασκευής της παράκαμψης Βασιλικού, χωρίς να έχουν ολοκληρωθεί οι απαραίτητες απαλλοτριώσεις γης και το κυριότερο χωρίς να έχουν εξασφαλιστεί τα χρήματα για την κατασκευή του έργου.
Τα ανωτέρω προκύπτουν από την απάντηση που έδωσε, στο Ελληνικό Κοινοβούλιο, ο Αναπληρωτής Υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Σταύρος Καλογιάννης στην επίκαιρη ερώτηση που είχε καταθέσει για την πορεία του έργου ο βουλευτής του νομού Ευβοίας Κώστας Μαρκόπουλος. Από την απάντηση του Υπουργού προκύπτει ότι το έργο δημοπρατήθηκε τον Αύγουστο 2009 και υπογράφηκε η σχετική σύμβαση τον Οκτώβριο 2010 χωρίς να έχουν εξασφαλιστεί οι απαραίτητοι πόροι. Αυτή τη στιγμή δεν έχουν καν ολοκληρωθεί οι προαπαιτούμενες διαδικασίες απαλλοτριώσεων ώστε να προχωρήσει η κατασκευή του έργου.
Ο βουλευτής ρώτησε επανειλημμένως εάν υπάρχει σχεδιασμός από πού θα βρεθούν τα χρήματα, και εάν υπάρχει πρόθεση να εκταμιευθούν από τα 150 εκ. Ευρώ που διαχειρίζεται η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδος, όπως είχε αναγγείλει ο αρμόδιος Υφυπουργός κ. Μαγκριώτης τον Αύγουστο 2011. Η απάντηση που έλαβε ήταν ότι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν εθνικοί πόροι και η λύση είναι τα Διευρωπαϊκά Δίκτυα. Ο Υπουργός εξέφρασε την πεποίθηση του ότι το οδικό δίκτυο της Εύβοιας θα ενταχθεί στα Διευρωπαϊκά Δίκτυα και με αυτό τον τρόπο θα επιτευχθεί ευρωπαϊκή χρηματοδότηση στο απώτερο μέλλον χωρίς να υπάρχει συγκεκριμένη δέσμευση και συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα.
Δυστυχώς για άλλη μια φορά οι πολίτες της Εύβοιας αντικρίζουν αναξιόπιστες πράξεις αναγγελιών και υπογραφών βιτρίνας χωρίς να υπάρχουν χρήματα και συγκεκριμένος κυβερνητικός σχεδιασμός για έργα στο νομό, όπως η βελτίωση του άθλιου οδικού δικτύου σε αυτόν.
Ο Κώστας Μαρκόπουλος δεσμεύεται ότι θα συνεχίσει να ασκεί ουσιαστική πίεση για έργα στο νομό Ευβοίας.
AHDIA EXOYME KATANTHSEI
ReplyDeleteΚύριε Βολευτά: πριν πείς τη φανφάρα σου, ψάξε να μάθεις ότι ο δρόμος είναι εθνικός (δηλαδή μπορεί να χρηματοδοτηθεί από δικούς μας πόρους μόνο) και σε καμμιά περίπτωση δε μπορεί να χαρακτηριστεί διευρωπαϊκός, διότι δε συνδέει δύο όμορες χώρες. Συνδέει τη Χαλκίδα με το πουθενά (τη θάλασσα δηλαδή). Ψάξτο και θα δείς...
ReplyDelete