O δήμος μας ξοδέυει 360.000 ευρώ ετησίως για τον φωτισμό οδών και πλατειών και εισπράττει 1.000.000 Ευρώ σε τέλη καθαριότητας και φωτισμού |
O δήμος μας ξοδέυει 360.000 ευρώ ετησίως για τον φωτισμό οδών και πλατειών (120.000 ευρώ για καύσιμα απορριματοφόρων, 40.000 ευρώ για την συντήρηση των απορριματοφόρων και 80.000 Ευρω στοιχίζει η χρήση του ΧΥΤΑ Ιστίαιας που καταλήγουν οι 6 με 7 χιλιάδες τόνοι σκουπίδια του δήμου μας). Το κόστος του έκτακτου προσωπικού (κυρίως διμηνίτες εκτός ΑΣΕΠ στην καθαριότητα) είναι 270.000 Ευρώ (συν 85.000 ευρώ εργοδοτικές εισφορές). Ο δήμος μας εισπράττει 1.000.000 Ευρώ απο τους δημότες σε τέλη καθαριότητας και φωτισμού με τα οποία καλύπτει τα παραπάνω έξοδα.
Για την ομόφωνη απόφαση της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος (ΚΕΔΕ), σύμφωνα με την οποία οι δήμοι δεν μπορούν να σηκώσουν το κόστος της συντήρησης και των δαπανών ηλεκτροφωτισμού των οδών, ενημέρωσε τα μέλη της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής για την Οδική Ασφάλεια, ο δήμαρχοςΛαμιέων, Γιώργος Κοτρωνιάς.
Όπως ανέφερε ο κ. Κοτρωνιάς, οι συγκεκριμένες αρμοδιότητες μεταφέρθηκαν στους δήμους χωρίς, όμως, να τους δοθούν και οι αναγκαίοι πόροι. Η ΚΕΔΕ ενημέρωσε, επίσης, την Επιτροπή της Βουλής για απόφαση του Συμβουλίου Επικρατείας, με την οποία δικαιώθηκε ο δήμαρχος Ηρακλείου, ο οποίος είχε προσφύγει για το θέμα των δαπανών του ηλεκτροφωτισμού στην περιοχή του. Η ΚΕΔΕ έχει προτείνει τη δημιουργία επιτροπής οδικής ασφάλειας και την εκπόνηση ειδικού στρατηγικού σχεδίου για τους δήμους. Προτείνεται ακόμη η εκπόνηση επιχειρησιακού σχεδίου οδικής ασφάλειας σε όλους τους δήμους και η δημιουργία γραφείου οδικής ασφάλειας σε όλους τους δήμους της χώρας.
Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης, πολλοί βουλευτές επισήμαναν ότι, το τελευταίο διάστημα,
παρατηρείται μειωμένος ηλεκτροφωτισμός στους δρόμους, με κίνδυνο πρόκλησης ατυχημάτων.
No comments:
Post a Comment