Τον προγραμματισμό του ενόψει της νέας τουριστικής σεζόν δημιουργώντας ένα ερωτηματολόγιο διερεύνησης και ενημέρωσης, βάσης προώθησης των επιχειρήσεων, ξεκίνησε ο Δήμος Φαιστού. Βασικός στόχος είναι το Branding του δήμου και των περιοχών του, η απόλυτη διεθνοποίηση συγκεκριμένων εκδηλώσεων και να αποκτήσει για πρώτη φορά ο Δήμος Φαιστού στρατηγική προβολής του τουρισμού του, με σύγχρονο περιεχόμενο, χρονοδιαγράμματα και διασφαλισμένους πόρους (ΟΣΑΠΥ). Η ομάδα καταγραφής, επισκέπτεται με ένα διευρυμένο πλάνο όλες τις επιχειρήσεις του Δήμου και με προσωπική επαφή συζητάει και ενημερώνει.
Έχοντας ήδη καταγραφεί το 40% των επιχειρήσεων του Δήμου με ένα αναλυτικό ερωτηματολόγιο, συνεχίζεται η διαδικασία ώστε να καλυφθεί γεωγραφικά όλος ο Δήμος. Η ομάδα καταγραφής επισκέπτεται τις πρωινές ώρες τις επιχειρήσεις του Δήμου όπου και ενημερώνει σχετικά τους επιχειρηματίες για εκδηλώσεις, προγράμματα καθώς και για επιδοτήσεις, ειδικά για νέους επιχειρηματίες, που επιθυμούν να δραστηριοποιηθούν στην ευρύτερη περιοχή του Δήμου. Επίσης ετοιμάζεται ένα συνολικό πλάνο προβολής για το 2013-2014 με στόχο την αύξηση της τουριστικής κίνησης και όχι μόνο. Ήδη καταγράφεται μία αύξηση κίνησης σε περιοχές του Δήμου παρόλα τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η χώρα μας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι μέσω της καταγραφής των επιχειρήσεων του Δήμου Φαιστού δίνεται η δυνατότητα στις επιχειρήσεις της περιοχής να αναπτύξουν τις απόψεις τους, να εκθέσουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, καθώς και να ενημερωθούν για τη βοήθεια του Δήμου σε θέματα προβολής και διαφήμισης ώστε από κοινού να οργανώσουν τις δράσεις για την αξιοποίηση και προώθηση του πλούσιου πολιτισμικού αποθέματος της περιοχής και την ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της. Η ουσιαστική αντιμετώπιση θα έρθει με μόνο με σχεδιασμό ενός μακροπρόθεσμου πλάνου με εξισορροπημένη Τουριστική προβολή.
Με διευρυμένες ενέργειες συνεχίζονται επαφές με την Γερμανική αγορά αλλά και την τόνωση της Βρετανικής αγοράς, η οποία έχει αρχίσει να στρέφει το ενδιαφέρον της προς το Νότο. Ήδη έχουν γίνει επαφές με στόχο την στοχευόμενη προβολή στην Αγγλική αγορά με εκδηλώσεις και επί αγγλικού εδάφους.
Στο τεχνικό κομμάτι προβολής το πλάνο οδηγεί στη δημιουργία μιας διαδραστικής διαδικτυακής πύλης και λοιπών συνοδευτικών δράσεων προβολής και παρουσίασης της Τουριστικής και Πολιτιστικής διαδρομής που θα αναπτυχθεί στα πλαίσια του ΟΣΑΠΥ για το Δήμο Φαιστού με επίκεντρο τον αρχαιολογικό χώρο της Φαιστού, σε συνδυασμό με την πλούσια πολιτιστική παράδοση του Δήμου. Επίσης τη προβολή δικτύων που αφορούν ολοκληρωμένα και ειδικά σχεδιασμένα προγράμματα, οργάνωσης και διαχείρισης σημείων και χώρων που αναπτύσσονται σε μια ευρύτερη περιοχή και που χαρακτηρίζεται από τον συνδυασμό της παρουσίας ενός αξιόλογου αποθέματος πολιτιστικών πόρων. Η πύλη θα βασίζεται στην πλοήγηση μέσω χάρτη και στη χρήση ποικίλων πολυμεσικών εφαρμογών. Την αξιοποίηση καινοτόμων εφαρμογών σε "έξυπνες" συσκευές κινητών επικοινωνιών και υπολογιστές-ταμπλέτες (tablet-pc) της διαδικτυακής πύλης με εφαρμογές για Android και iphone (αγγλικά). Επίσης η διαδικτυακή διαφήμιση που αφορά την προβολή και προώθηση της πύλης μέσα από τις μηχανές αναζήτησης, google και διαδικτυακούς κόμβους ενδιαφέροντος και άλλες δράσεις δορυφόροι.
Τέλος αναπτύσσονται και προπαρασκευάζονται όλες οι εκδηλώσεις πολιτιστικού ενδιαφέροντος με διοργάνωση, συνδιοργάνωση αλλά και αιγίδα του Δήμου Φαιστού για το 2013, με μία γεωγραφική κατανομή όπου θα περιλαμβάνει για πρώτη φορά όλες τις τουριστικές περιοχές του δήμου, είτε παραλιακού, είτε ορεινού μετώπου. Είναι αξιοσημείωτο το ότι τα τελευταία δύο χρόνια, έχει ήδη επιτευχθεί η δημιουργία δυνατού Brand name για την λέξη Φαιστός ώστε να αντιπροσωπεύει συνολικά την περιοχή αλλά και ισχυροποίηση και άλλων περιοχών του Δήμου.
Οι δράσεις αυτές εντάσσονται σε μια σειρά από ενέργειες που πραγματοποιεί ο Δήμος Φαιστού καθώς θεωρεί το κομμάτι της τουριστικής, πολιτισμικής και ειδικότερα πολιτιστικής προβολής ιδιαίτερα σημαντικό και για το λόγο αυτό ξεκινά τον προγραμματισμό από φέτος.
No comments:
Post a Comment